miercuri, 6 august 2008

Descopar ca sunt nevoit sa o fac pe astrologu', pe clarvazatorul.. nu am vrut, intotdeauna am urat buletinele astrologice in care adesea o domnisoara careia i se citeste pe fatza ca habar nu are ce spune acolo, ne spune ca cei in zodia fecioarei o sa aiba o zi favorabila din punct de vedere financiar, sanatate cat cuprinde, dar stam cam prost cu dragostea.. Liniste si pace, asteptam sa se scurga ziua sa vad ce acumulez, daca tipa cu fusta mulata pe fund si cu o fatza extra fardata va avea dreptate.
Uhm, au trecut doua ore.. nimic, nici bani garla, prietena mea nu vrea sa se desparta de mine desi o gonesc cu sarguinta maxima, aproape cu lacrimi in ochi, iar sanatatea e dubioasa treaba. De ceva zile ma doare capul, si uit tot ce fac.. Da, foarte fain..
Orele din acea zi se duc repede si primesc un telefon ca nu-mi poate restituii prietena milionul pe care i l-am imprumutat acum 2 zile. Deci, dupa ce ca nu scap de ea mai repede, nu imi da nici banii inapoi, nasul incepe sa-mi curga anevoios cu mucozitati lichide, grabindu-se spre barbie.. Sounds tasty ! :)
Da, de-asta nu-mi plac premonitiile.. Cand ma gandesc la ele, ies invers decat as vrea.
O simpla chestie am de scris, si o continui peste cateva zile.
Nu vand apartamentul, bunica-miu deja a gasit cumparator, nu i-am zis ca nu-l vand, va face spume urate, precum hidrantul, si cred ca o sa moara din cauza asta.
PROGNOZA PE 3 ZILE : La maxim 3 zile dupa ce va afla de la mine ca nu vand apartamentul, care dealtfel e pe numele meu, dar vrea el sa fie colonel ca pe vremuri, sa faca el legea, desi are 79 de ani, sau.. 78, ( am uitat ). Revenind, ziceam ca la 3 zile dupa ce-i dau vestea, o sa moara.
Pana atunci, ma asteapta Vama Veche, unde-o-sa ma-ncarc cu energie pozitiva.
Planuiesc sa adun atata energie pozitiva cat stau acolo, incat dupa 5 zile de meditatii cu berea Ursus si cu plantele divine, sa pot sa intru in casa levitand, sa fiu un fel de Dalai Lama la atitudine, sau Bob Marley.. sa imi fie lene sa ma cert, sa fiu pasnic..sa vreau doar sa dorm, si sa pot suporta consecintele ! .... peste maxim 10 zile, revin, si scriu deznodamantul ! ;;)

Niciun comentariu: