sâmbătă, 23 august 2008

Incep aceasta noua "fila" pe cale sa ma transform in ceea ce sunt de ceva zile ! Suspans..
Deja incepe.. si se va termina tarziu pentru ca stomacul e gol, mintea e odihnita si cu plinul facut : doua cafele mari..
Toate astea duc intr-un singur loc : la nebunie, confuzie mentala, agitatie, pe scurt, spus totul intr-un mod literar : I'm a stoned person in this moment..
Hendrix canta acolo, prin anii 60 si ceva, iar eu in 2008 il apreciez, abia acum, blestem, doar atata am puterea sa fac.. Nu mi-a fost dat sa ajung la vreun Woodstock..
Incepe totul sa devina pe placul meu.. O singura chestie ma nelinesteste/nemultumeste..
M-am reapucat de prostii.. eu stiu la ce ma refer, si altii stiu deasemenea !
Pe ea o iubesc, e copilul meu, sufletul meu.. Uneori ma gandesc ce gol ar lasa in mine daca nu ar mai fi.. ceva teribil, nu as rezista, nu as mai fi normal..!
Facem o "munca de echipa" excelenta cand e cazul. E tot ce vreau : are intelegere pentru mine, rabdare, toleranta si sentimente..
Deasemenea is mandru de mine pentru ca pot creste langa mine un om pe care-l iubesc, il pot ajuta.. il pot dezvolta in sensul de mers pe care il am si eu...!
Ma ajuta, imi e alaturi, ma calmeaza cand tremur de nervi, ma sfatuieste cand patesc ceva..
Eu ii impartasesc din experientele mele, glumesc cu ea, ii sarut ochii, ii musc buzele, ii gust gatul.. e tot ce-mi doresc..
Am in sfarsit liniste, libertate, intelegere, dragoste pura..
Dragostea asta vine din partea unui copil.. e prima lui iubire, prima lui relatie adevarata.. atasamentul este imens, simt asta..
Avem puterea de a strange bani sa ne cumparam o Dacie.. Am gasit una la 8 milioane...
Strangem bani.. e totul bine, reintra totul intr-o nota pozitiva..

Sunt spart, nu pot continua..

Niciun comentariu: